Kitabı hem dinledim hem okudum.
Çok eğlenceli ve merak uyandırıcı. Gulyabani filmini izlemiştim ama filmle yakından uzaktan alakası yokmuş ve kitap daha güzel. Çocukken okumuş olsam kesin korkardım ama akıl baliğ olunca gülerek eğlenerek okudum.
Olaylar güzel bağlanmış. Gizem sürekli dorukta. Sonunu çoook merak ederek okudum gerçekten. Bu kitabı ileride tekrar okurum.
16 sayfalık bir kaynakça, tanıklar, fotoğraf ve çizimler, yerli ve yabancı araştırmacıların düşünceleri, iddialar ve gerçekler...
Okurken zaman nasıl geçiyor anlamadım. Dil sade ve akıcı. Öyküleme yok ama okurken birden 1800-1900'lere ışınlandım.
Aylar önce yarım bırakmıştım. Kaldığım yerden devm ettim.
Birinci kitabı okumadım. Belki sonra onu da okurum.