Kitabın konusu beğendim ve konusuna hiçbir lafım yok ancak kitapta çok fazla karakter var ve hepsinin ismi ve soyadı çok farklı ben bu yüzden okuduğum zaman çok zorluk çekmiştim çünkü isimler aklımda kalmıyordu onun dışında kitabın konusu geldiğim yere kadar gayet güzeldi ancak karakterleri karıştırdığım için kitabı yarım bıraktım
Kırmızı PazartesiGabriel Garcia Marquez · Can Yayınları · 202595,5bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu kitap okuduğum kitapların arasında en iyisi olabilir. Yani mükemmeldi. Kitapta soruların yanıtları o kadar iyi o kadar edebi verilmiş ki çok güzel çok anlamlı bir kitap ölmeden önce kesin okumanız gereken kitaplardan
Bu kitabı okuduğumda çok hevesliydim. Çünkü yazılma sürecini takip ediyordum. Kitap basildiginda aldım ve 2 gün sonra bitirdim. Maalesef kitap heves ettiğim kadar güzel değildi önermem .bence bazı yerler çok saçmaydı yani akıl mantığa uyacak şeyler değildi. Benim gençlik kitap yazarlarından en sevdiğim Beyza Alkoç olmasına rağmen bu kitabını beğenmedim.
Kar KüresiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 202011,6bin okunma
Kitap bir nevi bi tavsiye kitabı gibi ben çok beğendim. Gerçekten okuduktan sonra bir şeyler öğrendim ve hayatımda da uygulamaya çalışıyorum aşırı beğendim kesinlikle elinizde bir kitap varsa ondan sonra okuyacaginiz kitap bu olmalı. Muh-te-şem
Bu kitabı arkadaşımın önerisi üzerine okudum. Çok fazla övüyordu. Büyük beklentiyle okudum ancak beklentimi kesinlikle karşılaşmadı. Kitabın ilk bölümünü okuduğunuzda zaten klasik aşk kitaplarında olduğu gibi kim kiminle sevgili olacak anlaşılıyor. Çok saçma bir olay örgüsü var. Bu beğenmediğim yönleriydi kitabin ancak güzel olan da insanı meraklandiriyor. Bazı gizem olayları güzeldi
-gizem sevenler için - bence okumayın.