O kalemi siz nasıl tutuyorsunuz , pardon ? Hayır bu nasıl hayal gücü bu nasıl paramparça edebiyat maşallah suphanallah diyorum.
Konu güzel ,giriş güzel,gelişme güzel, sonuç ehhhh maalesef.
neyse o kadarda olur diyelim, beni bu kadar yükseltirsen sonuç için acayip aşırı bi ters köşe beklerim tabi ki sayın yazar. bu senin suçun :)
Kitapta beni paranoyalara gark eden konu :Reklamlar
Reklamların geçişleri ile ilgili ikilemde kaldım ben , iki uçlu şuan düşüncelerim
Birincisi bu kadar çok markanın sık sık reklamını yapması tabi ki bi nevi eleştiri olabilir , ikincisi ise tam tersi gerçekten de reklamını yapıyor olabilir
Düşünelim ;
Murat Menteş ; sevilen bir yazar okunan bir delikanlı. Kossskoca kitapta sürekli reklamı dönecek bi çokoprens mesela , yada çok çok çokonat, çokanatın lezzeti bambaşkaaaa çokanat :)
Bu dünya beni paranoyakta yapmış olabilir nihayetinde, bilemedim.
Bunca lakırtıdan sonra ne olursa olsun Ruhi Mücerret'i çok sevdim ....