Zaman kaybı , emeğe saygı falan diyerek gelmeyin üstüme . Ordan burdan klişe giriş sonuçlarla yazılmış , pazarlama harikası bir KİTAP .. tarafımca tavsiye edilmez
Havada asılı kalan o şey , beynim mi benim :/
anlamadım ahahahaha :))
tam tamına 738 sayfa okudum , sayfalar arasında koştum , yıprandım resmen ama yarım kaldım .. yazar bence bunu yapmak istiyordu , başardı..
Zemberekkuşu, sen hiç gözyaşlarının gölgesine baktın mı? Bu, alelade bir gölge değil, hiç ilgisi
yok. Bu, özellikle yüreklerimiz için, uzaktaki başka bir dünyadan gelmiş bir gölge. Onları
görünce, acaba, dedim kendime, asıl gözyaşlarını döken gölgem de benimkiler sadece onun
soluk bir yansıması mı?
Bakın, Bay Okada, birinden nefret ettiğinizde, en kötüsü nedir bilir misiniz? Nefret ettiğiniz kişinin
çok isteyip de bir türlü ulaşamadığınız bir şeyi, şaşılacak bir kolaylıkla sahiplenmesi. Örneğin, sizin
ayak basmayı bile umut edemeyeceğiniz bir âleme bu herifin salına salına girdiğini seyretmek. Ve bu
kişi size ne denli yakın olursa, duyduğunuz nefret de o denli amansız olur.