"Tanrı kötülüğü yaratmadı aslında.
İnsanlar iyiliği unuttuğu için kötülük çıktı ortaya. Hep büyük bir şeyler olmasını bekler insanlar kötülüğün yok olması için... Oturdukları yerden kötülüğün bitmesini bekler dururlar... Dünyanın çirkinliklerinden dem vurup, narin popolarını kaldırıp da hiçbir şey yapmazlar fakat... Oysa ki dünyayı güzelleştirmek için büyük şeylere gerek yoktur. Tam tersi, küçük şeylerdir dünyayı güzelleştiren. Sabah yolda gördüğün birine günaydın demek, evinin önünü süpürmek, masum bir yavrucağın başını okşamak, insanlara gülümsemek... İşte bu küçük şeylerdir dünyayı güzel, yaşanacak bir yer yapan..."