Çünkü platonik şairlerin söylediğinin aksine, aşk tek kişilik bir duygu değildi. Aşk, iki kişilikti.
Tek kişilik olana hayranlık falan demeliydi. Şu an emindim ki, o platoniğim dediğimiz şey aşk değildi, sadece hayranlığımızın cinsel bir ifadesiydi.
Yani, birine platonikmiş gibi hissediyorsanız üzülmemeliydiniz. Çünkü o hissettiğiniz duygu aşk ise, zaten er yada geç o da aşık olduğunu anlardı. Ha, hissettiğiniz şey aşk değilse hiç mesele değildi, yakında geçerdi.
" On yıl oldu neredeyse, bir türlü cesaret edip açılamadım kıza. Bizimkisi uzaktan deli gibi sevmek. Bir tür açık - ögretim; sittin sene de geçse bi bok öğrenemiyorsun ama.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çünkü platonik şairlerin söylediğinin aksine, aşk tek kişilik bir duygu değildi. Aşk, iki kişilikti.
Tek kişilik olana hayranlık falan demeliydi. Şu an emindim ki, o platoniğim dediğimiz şey aşk değildi, sadece hayranlığımızın cinsel bir ifadesiydi.
Yani, birine platonikmiş gibi hissediyorsanız üzülmemeliydiniz. Çünkü o hissettiğiniz duygu aşk ise, zaten er yada geç o da aşık olduğunu anlardı. Ha, hissettiğiniz şey aşk değilse hiç mesele değildi, yakında geçerdi.