s⚝

s⚝
@plenilune_
Dünyayı tanıdıkça hoşnutsuzluğum daha da artıyor; her geçen gün insan karakterinin tutarsızlığına ve akıllı, duygulu görünenlere bile güvenilmeyeceğine olan inancım güçleniyor. [𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟]
"Şehrime gel sevgili. Yarın çık gel. Bırak her şeyi, bir bekleyenim var de gel. Gel ki bu şehir adımlarınla anlamlansın. Gel ki bu şehir nefretim olmaktan çıksın. Gel ki nefes alayım. Gel..." Nazım Hikmet Ran
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Yalnızsınız, tıpkı şeytan gibi; ve onun gibi kıskançsınız. Kimse sizi sevmiyor, öldüğünüzde arkanızdan kimse ağlamayacak!"
Alıntı
"Üzülme," dedi "Bazen mecbur kalır insan."
Alıntı
Gerçekten böyle midir?
"Özgürlüğün temelinde itaatsizlik yatar. İtaat edenlerden ancak köle olur."
Alıntı
"Çünkü Nora, bazen öğrenmenin tek yolu yaşamaktır."
Sayfa 66·Kitabı okudu
Alıntı