Vasat bir kurgu.
Gençlik filmi izler gibi okudum.
Yine ters köşe yapayım diye bir ton garip olay.
O onun annesi, bu bunun en yakın arkadaşı.. Aslında o eskiden onun okulunda, diğeri eşini bununla aldatmış... gibi bi ton karmaşık ilişki yumağı. Ne bileyim bu kadar karıştırmaya gerek var mı? Yazar her şeyi bir nedene bağlayacağım diye çok uğraşıyor. Oysaki bazen bir insanın psikolojisi bozuktur, genetik kusurları vardır ve kötü şeyler yapar, sadece bu da olabilir.
Konu yine mutlu sonla bitiyor. Yazarın diğer kitaplarını okudukça Sakın Yalan Söyleme ve Kilitli Kapı kitapları daha doyurucu ve anlamlı gelmeye başladı. Yazarın birkaç kitabını okuyup devam etmek istemeyenlere bu iki kitabı ve Hizmetçi önerimdir.