Benim için yazarın en iyi kitaplarının arasına girdi.
Sonu beklediğimden daha iyi bitti (yine mutlu, olumlu ama bu sefer şeytanca bir bitişti)
Baştan sona bir sürü tahminde bulundum ama bu kurgu gayet başarılıydı. Yazarın mavi göz, baş karakterin kadın olması ve hikayeyi biz okumuyoruz gibi durup durup tekrar aynı şeyleri anlatması dışında daha dolu bir kitaptı. Türkçe'ye çevrilmiş bütün kitaplarını okudum, çünkü bir günde okunabilecek kadar sürükleyici ve merak uyandırıcı bir tarzı var.
Hizmetçi ile birlikte bence en iyi kitabıydı.
Baba karakteri ve kızıyla ilişkisi bence çok iyi bir gerilimle verilmiş ve merak duygusunu üst düzeye çıkarıyor. Bunun dışında en sevdiğim polisiye/ gerilim filmlerinde olduğu gibi bir baştan sona gizem, merak, karanlık bir yan var.
Yine birkaç yerde ters köşe yapayım diye komik kurgular vardı ama bence en iyi kitapları arasında.