Benim için yazarın en iyi kitaplarının arasına girdi.
Sonu beklediğimden daha iyi bitti (yine mutlu, olumlu ama bu sefer şeytanca bir bitişti)
Baştan sona bir sürü tahminde bulundum ama bu kurgu gayet başarılıydı. Yazarın mavi göz, baş karakterin kadın olması ve hikayeyi biz okumuyoruz gibi durup durup tekrar aynı şeyleri anlatması dışında daha dolu bir kitaptı. Türkçe'ye çevrilmiş bütün kitaplarını okudum, çünkü bir günde okunabilecek kadar sürükleyici ve merak uyandırıcı bir tarzı var.