İnsanları birçok bakımlardan 2 sınıfa ayırabilirsiniz fakat en doğrusunu Auguste Bréal adında bir muharrir yapmıştır. O muharrir, insanları beraber yaşadıkları kimselere hayatı hoş bir hale getirenler, bir de beraber yaşadıkları insanlara hayatı zehir edenler diye ikiye ayırmak kabildir, diyor.
Hep yanındayım diyerek başlar , sevdiğini dile getiren insanlar ne gariptir ki en çokta onları aradığında bulamazsın .Sadece tek tarafın çabası ile çıkılmaz hiç bir yola ya yolda kalırsın ya yolundan saparsın . Bazen uzaklardan sarılır insan insana bir selamı ile yada sen öyle sanırsın bilemiyorum ama öğrendiğim birşey var ki menfaati bitenin muhabbetide bitiyor ...