Sanki hayat yaşanacak bir şey değil de yetiştirilecek bir liste gibi değil mi?
1000Kitap
İyimserliğe kötümserliğe dair
İnsanları birçok bakımlardan 2 sınıfa ayırabilirsiniz fakat en doğrusunu Auguste Bréal adında bir muharrir yapmıştır. O muharrir, insanları beraber yaşadıkları kimselere hayatı hoş bir hale getirenler, bir de beraber yaşadıkları insanlara hayatı zehir edenler diye ikiye ayırmak kabildir, diyor.
Alıntı
Gülistanda hezâr-ı bî-nevâyım yâ Rasûlallah [Nahifî] (Sanki gül bahçesinde sesi kısılmış bir bülbülüm)
Sayfa 177·Kitabı okuyor
Alıntı
Ne yazık onuda kaybettik ....
Hep yanındayım diyerek başlar , sevdiğini dile getiren insanlar ne gariptir ki en çokta onları aradığında bulamazsın .Sadece tek tarafın çabası ile çıkılmaz hiç bir yola ya yolda kalırsın ya yolundan saparsın . Bazen uzaklardan sarılır insan insana bir selamı ile yada sen öyle sanırsın bilemiyorum ama öğrendiğim birşey var ki menfaati bitenin muhabbetide bitiyor ...
Düşündüklerim benim zehirim.
"Birçok şeyi yarım yamalak bilmektense,hiç birşeyi bilmemek daha iyi!"
Alıntı