“Birine âşık olmak, gözü bağlı olarak, bir uçurumun kıyısında yürümek demektir. Başına neler geleceğini hiçbir zaman bilemezsin. Sonu ölüm de olabilir, cinayet de, intihar da.”
Samimi ve etkileyici bir dil kullanan Aylin Balboa'nın bu eseri kurgusallıktan uzak tamamiyle ayrılık sonrası süreçle alakalı kurgusallıktan uzak herkesin kendini bulabileceği şekilde iç dökme hissiyle hızlı okunacak formatta bir eser. Okudukça aaa evet bende böyle hissetmiştim dediğim çok yer oldu :) çok güzel dile getirilmişti. Kısacık bir eser çıtır çerez mahiyetinde okunabilir. Bu Hikâye Senden Uzun OsmanAylin Balboa
Duyguları çok fazla başıboş bırakırsan çeker giderler, ben bu olaydan bunu anladım. Giderler ve dönüp arkalarına bakmazlar bile. Kendisine saygısı olan varlıklar duygular. Yeteri kadar iyi hissettirilmedikleri yerde durmaz, daha gerçek hissedecekleri bir yuva aramaya koyulurlar.