sadece aklın istikametinde hareket edersen insanlardan uzaklaşırsın. duygularınla hareket edersen sürüklenirsin. ruhunu açarsan ve dilediğin gibi yaşamazsan sıkışırsın. nasıl bakarsan bak, insanlarla yaşamak zordur.
yıllar önce yaşamış, tanışmamızın mümkün olmadığı birinin yazdıklarını yüreğimin en derinliklerinde hissettim. okurken kalbim çarptı, içimden bir şeyler kopup gitti o dönemlere. garip hissediyorum.
youtu.be/v5ycI5uOZ4c?si=... belki de okurken bunu dinlediğim içindir.