Cansu️

8/10
·261 syf.··
Beğendi
·
2026 4. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 03 Mayıs 2026 00:41
Öncelikle kitabın dili akıcı ve kolay okunuyordu. Yer yer olaylar tekrarlanıyor gibi geldi bana. O kısımları okurken biraz sıkılsamda genel olarak güzel, derin anlamlar içeren ve üzerine düşünülmesi gereken bir kitap oldu benim için. Sineklerin Tanrısı, İnsan doğasına dair oldukça karamsar ama derin bir romandı. Golding, insanın özünde iyi mi yoksa kötü mü olduğu sorusunu sert ve rahatsız edici bir şekilde sorgulamış. Kitap, çocukları merkeze alarak “masumiyetin bile koşullar değişince nasıl kaybolabileceğini” gösteriyor. Normalde toplum kurallarına uyan çocuklar, otorite ortadan kalktığında hızla güç, korku ve şiddetin etkisi altına girmektedir. Kitap bende şu fikri uyandırdı: Kötülük dış dünyadan değil, insanın içinden gelir.
Sineklerin TanrısıWilliam Golding · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202597,5bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Okuduğum Kitaplar #4
Sineklerin Tanrısı William Golding İş Bankası Kültür Yayınları
Nisan Ayı Okuduklarım
• Saklambaç | N.G. Kabal ~ 5/5 • Bilinmeyen Adanın Öyküsü | Jose Saramago ~ 4/5 • Sadist | Stephen King ~ 5/5
Gri hiçbir şey yoktu. Her şey ya siyah ya da beyazdı. Kötü ya da iyi.
Sayfa 338·Kitabı okudu
Bazı düşünceler dayanılacak gibi olmuyor.
Sayfa 105·Kitabı okudu