Varoluşsal sorularınıza kendiniz veya düşünürlerce bulduğunuz cevaplar var mı?
Tanrı, bizim ve diğer her şeyin varoluşu hakkındaki sorularınız ve cevapları hakkında yorum yapabilir misiniz?
Ne kadar uzun veya kısa yazarsanız ilgiyle okur, yorumlar ve çok memnun olurum.
Şimdiden herkese teşekkürler...