Yaşar Kemal'in okuduğum ilk kitabı oldu. Anlatımı inanılmaz akıcı ve şiirseldi. Bu efsaneye dair farklı anlatımlar da mevcut sanırım fakat ben hiç bilmeyerek başladım ve elimden bırakamadan bitirdim. Okurken tabi ki şimdiyle bir zaman kıyaslaması oluyor bu eserlerde. İnsan yine insan diyoruz ama ne bileyim o zamanlarda sanki her şey daha bir gerçek daha bir tadındaymış. Şimdiki duygular bile yavanmış gibi geliyor insana.
Ağrıdağı EfsanesiYaşar Kemal · Yapı Kredi Yayınları · 202536,2bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zaten bütün yaratıklar görselerdi, duysalardı savaşı, bütün yaratıklar duyabilselerdi savaş çığlıklarını bu dünyada savaş olmazdı. Savaşın iğrençliği bilinmeyen bir şeydir de... Savaşın kötülüğü saklanan bir şeydir de, yaratıklar onun için kabul edebiliyorlar savaşı.