Hep kiziyoruz yalnizligimiza ama
Bu kadar sahtelik ,ikiyüzlülüğün olduğu bu dünyada yalniz kalalim bence daha iyi menfaate dayalı ilişkilerdense yalnızlığı madalyon gibi taşımak daha iyi....
Nasılsın sözcüğü itibarsizlastirildi. İnsanlar seni merak ettiğinden değil sadece "adet yerini bulsun" diye "nasılsın " diyorlar .İste bu çok kotu hadi "vefa " sokak adi oldu da "nasılsın " da sokak adi olur mu dersiniz?