Hep kiziyoruz yalnizligimiza ama
Bu kadar sahtelik ,ikiyüzlülüğün olduğu bu dünyada yalniz kalalim bence daha iyi menfaate dayalı ilişkilerdense yalnızlığı madalyon gibi taşımak daha iyi....
Nasılsın sözcüğü itibarsizlastirildi. İnsanlar seni merak ettiğinden değil sadece "adet yerini bulsun" diye "nasılsın " diyorlar .İste bu çok kotu hadi "vefa " sokak adi oldu da "nasılsın " da sokak adi olur mu dersiniz?
Amirim... Saçma sapan konuşma la... Efsane bir kitapti her zaman dediğim gibi "samimiyet " kokuyordu kitap . Sonu öyle bitmeseydi çok iyiydi . Hüzne boğdu sonunda gerçi dizide oradan başlıyordu ama . olsun yine de kitap güzeldi