Ferahnaz
Takip Et
Ferahnaz
@psychee
Okur
youtu.be/Dzw8gtqsvDM
Ankara
901 okur puanı
Ağustos 2018 tarihinde katıldı
2026 okuma hedefi: 0/50
302
Kitap
77
Takip edilen
859
Takipçi
0
İnceleme
1.878
Alıntı
100
İleti
Kitapları
Duvar
Tekrar Paylaşımlar
Yorumlar
Yağmur
, bir kitap okudu
@yagmurozkurt
·
Puan vermedi
·
84 syf.
·
1 saatte okudu
·
2019 26. kitabı
Yaşıyoruz Sessizce
Şükrü Erbaş
8.6/10 · 16,1bin okunma
Okuyacaklarıma Ekle
Ferahnaz
Ah, Yağmur.. Neye başlamışsın böyle.. Derin bir hüzünle alıntılarına eşlik edeceğim. Ve bitirince duygu durumunu bilmek isterim.
bkmkitapcom
@bkmkitap
·
Reklam
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ferahnaz
@psychee
·
İnsan iyiliği öğrenmeden bilirmiş de, kötülük için zaman gerekirmiş.
Sayfa 22 - Kırmızı Kedi, 1. Basım 2018
·
Kitabı okudu
Edebiyat
Kuş Uçar Kanat Ağlar
Şükrü Erbaş
İbrahim Sisifos isimli okura yanıt verildi
Ferahnaz
Hahaha ben ne dedim de yahu, ama iyi göz kırpsın yattığı yerden. :D Gayet de iyi çocuktum, sus. :)))
Ferahnaz
@psychee
·
İnsan iyiliği öğrenmeden bilirmiş de, kötülük için zaman gerekirmiş.
Sayfa 22 - Kırmızı Kedi, 1. Basım 2018
·
Kitabı okudu
Edebiyat
Kuş Uçar Kanat Ağlar
Şükrü Erbaş
İbrahim Sisifos isimli okura yanıt verildi
Ferahnaz
Nietzsche'ciğimi karıştırma. :P Tamam sen kötü çocuktun tamam.
Takip Önerileri
Ferahnaz
@psychee
·
İnsan iyiliği öğrenmeden bilirmiş de, kötülük için zaman gerekirmiş.
Sayfa 22 - Kırmızı Kedi, 1. Basım 2018
·
Kitabı okudu
Edebiyat
Kuş Uçar Kanat Ağlar
Şükrü Erbaş
Achilles isimli okura yanıt verildi
Ferahnaz
Çok teşekkür ederim, daha önce hiç irdelememiştim hâlbuki ne kadar derinmiş konu. Ben de izledikten sonra çok daha fazla saygı duydum bebeklere. :)
Ferahnaz
@psychee
·
İnsan iyiliği öğrenmeden bilirmiş de, kötülük için zaman gerekirmiş.
Sayfa 22 - Kırmızı Kedi, 1. Basım 2018
·
Kitabı okudu
Edebiyat
Kuş Uçar Kanat Ağlar
Şükrü Erbaş
İbrahim Sisifos isimli okura yanıt verildi
Ferahnaz
Bak ya, aramızda gençler var kötü örnek olma. :P Hem itiraz ediyorum, çocuklar sevgi pıtırcığıdır. Eve giren fareyi bile kucaklayasım gelirdi. Genellemeyelim lütfen. :D
Geri
İleri