Uyanmak için nedenlerinin olmaması insanı uyutmayan bir şeydir. Eylemlerimizin ardında yeterli nedenlere sahip olmamamız ya da kendi nedenlerimize sahip olmamamız eylemlerimize yabancılaşmamıza neden olmaktadır.
İçindeki boşluk büyüdükçe büyüdü ve artık sen o dipsiz boşluğun içindesin. Sebepler uyduruyorsun kendine; zayıf, mesnetsiz, çürük, eğreti, çalıntı, kusurlu, pis kokulu hayat gerekçeleri.