📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yaşamak güzeldi;
sabahlar, akşamlar vardı. Bin türlü güzel şeylerle doldurduğumuz
saatler vardı. Uyumak ve uyanmak vardı; rüyalar vardı, hayaller
vardı. Bu sevimli budalanın kollarında kendisini kaybetmek ve
sonra gene orada, onun için kendini bulmak vardı.
Mümtaz Nuran'ı her eve bırakışında bunu sonuncu zannederek
korkardı. Ona göre insan ruhunun en az tahümmül edebildiği şey,
-belki daha ötesi olmadığı, kendimize mühlet vermeden
yaşamağa mecbur olduğumuz için olacak- saadettir. Istırabın
içinden geçeriz. Tıpkı çalılık, taşlık bir yolda yürür, bir bataktan
kurtulmağa çalışır gibi ondan sıyrılmağa çalışırız. Fakat saadeti
bir yük gibi taşırız ve bir gün farkında olmadan yolun bir ucunda,
bir köşeye bırakıverilir.
Kendin olmayı öğrenmen gerek - yıllar yılı unuttun onu: Bunu da koşullara, hayatın akışına, sorumluluklarına falan bağlamaya kalkışma - bahane bulmağa çalışma: Sendin, sendeki asıl senin anlamını, önemini, değerini gözardı eden: korkaklıkla işin kolayına kaçan.