Nazi Almanyası dönemini anlatan kitaplar,filmler her zaman ilgimi çekmiştir.Bu kitapta işgal altındaki Fransa'da fransız direnişçilerinin yaşadıklarını anlatıyor..Kitabın kurgusu çok başarılıydı,film izler gibi okudum,karakterler son derece canlıydı..Tek kelimeyle kitap için mükemmel diyebilirim