En sevdiğim Sabahattin Ali romanı..İnsan psikolojisi üzerine yazılmış en güzel romanlardan biri bence..İnsanı ve onun nefsini son derece net bir şekilde ortaya koyan,yazdığı karakterlerin derinliği ve gerçekçiliği ile başucu kitabı olmayı hak eden muazzam bir eser..Keşke bu kadar erken kaybetmeseydik büyük ustayı...
Wulf Dorn'un okuduğum 2.kitabı.Psikolojik gerilim kitaplarında aradığınız ne varsa bu kitapta da mevcut..Kardeşinin ortadan kaybolması sonucu çocukken travma geçiren psikiyatristimizin yıllar sonra yaşadığı yere dönüşü ve bunu takip eden gizemli olaylar serisi..Psikiyatrist romanını da beğenmiştim ancak Şizofren romanını Psikiyatrist'ten heyecan ve gizem açısından çok daha başarılı bulduğumu söyleyebilirim...
Yazarın okuduğum ilk kitabı..Açıkçası çok fazla polisiye gerilim türü kitaplar okuduğum için beklentimi biraz yüksek tutmuştum.Neyse ki beklentimi karşılayan bir kitap oldu..Kurgusu,gerilimi ve sürpriz sonu ile (gerçi başında tahmin etmiştim) son derece başarılı bir kitap..Bu kitaptan sonra okuduğum şizofren kitabını ise bu kitaptan daha çok beğendiğimi söyleyebilirim :)
Nazi Almanyası dönemini anlatan kitaplar,filmler her zaman ilgimi çekmiştir.Bu kitapta işgal altındaki Fransa'da fransız direnişçilerinin yaşadıklarını anlatıyor..Kitabın kurgusu çok başarılıydı,film izler gibi okudum,karakterler son derece canlıydı..Tek kelimeyle kitap için mükemmel diyebilirim
Bir döneme ışık tutması ve Nazım Hikmet'in annesi ünlü ressam Celile Hanım'ı tanımamız açısından çok güzel bir kitaptı..Tavsiye ediyorum,iyi okumalar dilerim