Arda

Arda
@qalereya
Ben güzele güzel demem Güzel benim olmayınca Muhannetin kahrın çekmem Gel deyip de gelmeyinceGelirim amma döğerler Bizi bu ilden kovarlar Güzel olanı severler Ben ölürüm görmeyinceVar ol yörü var ol yörü Kara bağrın yere sürü Döğün döğün ağla bari Benim gönlüm olmayıncaSenin çağın geçer olur Bu dünyalar kime kalır Tomurcuk gül gazel olur Vaktında derilmeyinceKarac'oğlan sözün haktır Düşmanın dostundan çoktur Bizimçin ayrılık yoktur Ya sen ya ben ölmeyince
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Havayı özlüyorum, arkadaşlarımı özlüyorum Annemi özlüyorum, özlüyorum Hayatın bir parti gibi kutlandığı zamanları Ama bu bir milyon yıl önceydi
Müzik
Geri dönme istememki Ben eski ben değilimki Hayat öyle bir oyunki Ne rolü var ne sahnesi
Söz
O gece sormuştun ya bana Uzaklığın en büyük yaraydı Yaraya gülümsedim her sabah Yarayı önemsedim Yarayı hazırladım gözlere Yarayı temizledim Yarayı büyütmedim hayalinle Kendimi küçümsedim
Umudu kırılan insana Dua etmek uzaktan hoş görülür