"Çıkarları için fırsat oluşturmaya çalışanlar sonunda mutlaka hırpalanırlardı."
••••
Geri dönmüyorlardı!
Artık niye Dünya'da olduklarını biliyorlardı.
Yaşam enerjisinin bu şekilde yağmalanmasına izin vermeyeceklerdi, ne pahasına olursa olsun ona sahip çıkacaklardı.
Evrende hata yoktu, tesadüf yoktu!
Nihayet anlamışlardı.
İnsan doğulmaz, insan olunurdu.
••••
Aeden gezegeninde yaşayan Sonje ve Numi nin Dünya gezegenine gelmesiyle başlıyor tüm her şey. Yolları Dünya da ayrılsada her ikisi de kendi deneyimleriyle tekrar,aynı amaç için buluşuyorlar.
Allahım bu nasıl bir kitap böyle Kesinlikle herkesin okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. Azra Kohen ni bu kitapla tanıdım, keşke bu kadar bekletmeseydim dediğim bir kitap oldu.
Görmezden geldiğimiz, değer vermediğimiz,hor kullandığımız tüm canlı,cansız her şey hepsi bu kitapta anlatıyor bize yazar. Okurken oldukça utandığım,üzüldüğüm kendimizi nasıl kaybettiğimiz tekrar yüzüme vuruldu. Her satırında keşke elimden ufakta olsa bir şeyler gelseydi dediğim onlarca bölüm var...
Tüm kitabın altını çizmiş olma ihtimalim çok yüksek.
Kitabın konusu olsun,dili olsun oldukça akıcı. Kesinlikle elinizden bırakamayacağınız bir kitap.
Ayrıca yazarın her konuda,alanda bilgi veriyor olması ne kadar başarılı bir yazar olduğunun kanıtı. Ve okurların araştırması için kaynak sunması ayrı güzeldi.