Eskinin haddeden geçmiş olgunluk ve zarafeti tabii ki onlarda yok. Neden biliyor musun? Evvela bir insanın okula gittiğinde iyi tahsil göreceğini, iyi yetişeceğini düşünüyorsu nuz. Yetişmiyor; çünkü gittiği okul, iyi bir eğitim vermiyor. Disiplin yok, o disiplinin getirdiği sıkıntı yok; dolayısıyla o si kıntıyı aşmak için vereceği mücadele, yol-yöntem arama yok Bu yavaş yavaş tüm hayata yayılıyor. Eh, yüzüne de yansıyor insanın, häline tavnina da yansıyor.