öz.

Oysa ben bir akşamüstü oturup turuncu bir yangının eteklerine, yüreği avuçlarımda atan bir can yoldaşıyla dünyayı ve kendimi tüketmek isterdim. Öyle bir tüketmek ki, sonucu yepyeni bir "ben"e ulaştırırdı beni, kederli dalgınlığımdan her döndüğümde..
Edebiyat
Reklam
Yağmur yağıyor Ömür hanım... gökten değil, yüreğimin boşluğundan ömrümün ıssız toprağına...Ve ben sonsuz bir düzlükte bir küçücük, bir silik nokta gibi eriyip gidiyorum. Seslensem kim duyar sesimi yalnızlıklar katından? Şükrü Erbaş
Alıntı
Binlerce yıldır söylenen milyonlarca sözden hiç olmazsa biri, beni içine alsaydı...
1000Kitap
Yanlızlığı yaşayan insanların, kendi içlerinde başlayıp biten eğlenceleri vardır.
Edebiyat
Ya hiç sevmemişsem bugüne kadar? Bir kitaba yeniden başlamak gibi, sevmeye yeniden başlamak pek kolay sayılmazdı herhalde..
Alıntı
Reklam