Ama kolay değildi, bir insanın canını almak. Karşınızdaki kim olursa olsun, ne kadar haklı olursanız olun, birini öldürmek, dünyanın bütün yükünü sırtlanmak demekti. "Tanrıdan rol çalmak" derdi eski bir arkadaşım.
"Birini öldürmenin anlamı budur."
"Seni tekrar bulacağım
Biri sana baktığında
Serin bir yaz günü rüzgâr estiğinde
Bir yerde bir kahkaha duyduğunda
Bu duyguyu hatırlayacaksın ve o ben olacağım."
"...her insan kendini diğer insanlardan zeki görürdü. Yetenek yarışmalarında insanların rezil oluşlarını izlemek diğer insanların öz benliklerini tatmin etmekten başka bir işe yaramazdı. Her gün sosyal medyada insanların çektiği videolar, fotoğraflar paylaşılır ve kendilerinin onlardan çok daha zeki ve üstün olduğu iması verilerek içten içe ego tatmini yapılırdı. Bunlar olurdu."