"keşke diyorum, keşke!
bazı şeyleri yaşamamış olsaydık.
hiç görmemiş, duymamış ve
acısı her aklımıza geldiğinde hıçkırıklarımızı gizleyemeyeceğimiz kadar ağlamamış..
düzelmesini değil; hiç yaşanmamış, hayatımı teğet bile geçmemiş olmasını umardım.
ve bunun ağırlığı altında ezilmemiş olmayı da."
*i dont wanna cry
somedays i do but not about you
it's just a lot to think about the world i'm used to
the one i can't get back at least not for a while
i sure have knack for seeing life more like a child.*