burçin୨♡୧

Puan vermedi·144 syf.·
1 saatte okudu
·
Okunma: 06 Ağustos 2011 00:00
·
2011 2. kitabı
Prunella Bat
8.6/10 · 26 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
wattpad neden kapandi bu arada goc sonrasi bozulup yozlasma yasamayacagiz degil mi??
Wattpad

Oğuz Aktürk

@distopikokur
·
- Elf gözlerin neler görüyor Legolas? - Wattpad'den 1000kitap'a doğru bir kavimler göçü olacağını görüyorum Aragorn.
Edebiyat
OHAA BI SENE OLMUS yine fantastik bi sey okumadim Kırmızı Piramit disinda devam kitaplari bile bende yok😔😔 alsam mi
Fantastik

burçin୨♡୧

@quitethebookworm
·
uc kahve bi cikolata dort topkek yedigim roman
21.20'de baslayip 4.47'de soluksuz okuyarak bitirdigim o mistik roman kitabin ortasinda dayanamadim 2 devam kitabini da kitapyurdundan siparis ettiiieem.cok cilginim. benim icin cok surukleyiciydi. yani ben mi cok sıkılmışım yoksa kitap mi muhtesemdi emin olamiyorum. kitap zaman ayirmaya deger eminim. yazarin dili sade. anlamadiginiz tek sey tamra karakteri. kitabin baskisi da cok guzel. olay orgusu iyi dusunulmus. evrenin ozellikleri mantikli. karakter tasviri muthis. orman gozlu bi guzel cocuk varmis tasvirini vermis yazar vermis. kafamda olaylar film gibi canladi baya. keske filmi falan cekilse. her sey kafamda o kadar canli ki filmi ben cekebilirim. uzun zamandir fantastik genclik kitabi okumamistim. klasik okumaya kafayi takip kendimi darlamisim. en son 2018'de okumusum. inanamiyorum ya. 5 sene kurak collerde yazamisim kimse de bana su vermemis. insan bazen kendini fantezilerinde kaybetmeli.(ejderha) ac oku ya. kitap uc senedir kutuphanemde tozlanmis, kuflenmis. sayfalarda bisey var siyah siyah. asiri fantastik okuyucularina sıkıcı gelebilir sanirim ama her sey yerli yerinde oldugu icin saglam hikayesi sayesinde okunacagini ve sevilecegini dusunuyorum. jacinda da cok gercekci bi karakter. yapmamasi gerekiyo ama yapiyo napsin o da insan. yani draki. anlamadigim kisim ejderha boyutlari ne kadar bunlarin? elini melini arabanin kaputuna koyuyor yaslanma amaciyla ama bi oniks ejderha heybetli buyuk diye anlatiliyor. bilmiyorum. alacakaranliga benzedigiyle ilgili bi yorum gordum. sanirim benziyor da. bella kadar sacma bi karakter var: tamra. onun sebepleri mantikli en azindan. o yuzden bella'dan daha okey. (no hard feelings loca.)
Fantastik Roman