"Bir şey unutmuşum gibi geliyor."
Gidenlere hep öyle gelir;bir şey unutmuşlar gibi.Oysa zaten bir şey unutmak için gider insan.Giderken bir şey unutmak sorun değil;insan çok daha büyük bir şeyi unutmak için gider.Geride kalanların ne anlamı olabilir ki?