Her zamanki Tolstoy işte :)))) İnsan ne ile yaşar kitabını okuyarak tanıştığım bu insan her daim kötülüğe karşı iyiliği savunup ruha birikim yapmanın , asıl ebedi şeyin ruh olduğunun bilincinde bir yazar. Bu kitaptan da keyif aldım bir öykü insan ne ile yaşar adlı kitabındaki öyküye benziyordu, genele bakınca beni hayattaki maddi şeylerden uzaklaştırıp maneviye dikkatimi yöneltti diyebilirim. Sevdim;)
Açıkçası ağlattı.. verilen kayıplar ve tasviri beni üzdü hayli doğrusu fakat bir noktaya değinmek istiyorum ki karakterler çok çabuk kitabın içine girdi ve derinlemesine anlatılmamış gibi geldi, bağlanamadan kitaptan çıktılar ve daha derin karakter betimlemesi olabilirdi diye düşünüyorum yine de güzel, özel bir yer alacak benim için..