"Siz yabancı adam, burada şezlongda uzanıp yatan, dünyayı gezen yabancı, bir insanın ölmesi nasıl bir duygudur bilir misiniz? Hiç böyle bir şeye tanık oldunuz mu, vücudun nasıl acılarla kıvrandığını gördünüz mü hiç, moraran tırnakların boşluğa saplanışını, gırtlaktan çıkan hırıltıları, her uzvun mücadelesini, ölüme karşı direnen parmakları, gözlerin dehşetle açılmasını, bu tarifsiz acılara tanık oldunuz mu hiç? Siz avare, dünya gezgini, bir görevden bahsedercesine yardımdan söz eden siz, böyle bir şey yaşadınız mı hiç? Ben doktor olarak buna çok tanık oldum... bir olgu olarak... Öğrenim görüp, kendimi geliştirdim bu konuda ama böyle bir şeye sadece bir kere tanık oldum, biriyle beraber öldüm adeta o gece...