Gözlerden ırak bir köşede gibi insan bazen. Bazense sadece kalplerden ve düşüncelerden .Yalnızca göz yanılsamasıdır bunlar. Kişiyi çizebilen uzun tırnaklardır ya da zıpkınlar veya dal parçaları olabilir. Her şey aslında çok nettir ancak onları karmaşıklaştıran düşüncelerdir.Bence düşünceleri açmak gerekir çünkü açılınca kapanmayan kapanmayınca zararlı olan bir pandora kutusudur düşünceler.Düşünceler çoğu zaman faydalıdır ama kalple uyum sağlayamadığı için çoğu zaman, yanlış anlaşılır,suçsuzdur ama kalple olan uyumsuzluğundan dolayı ispat edemez çünkü kalp güçlüdür bir an olsun dur durak bilmez hep atmaya devam eder her atmasında düşünceleri tek tek darbeleriyle parçalar bu darbeler ağır gelir düşünceye bu durumda olgunluğundan uğraşamaz ve ona kazanması için izin verir.Düşünce sinirlenir ama belli etmeyebilir bu yüzden birden çok düşünce üretir mutlu olmak için. Fakat düşünceler her zaman olgunluk gösteremeyebilir kimi zaman çok iğrenebilir hemen bırakır. Tek istediği iyi düşünmek olur.
Geçmiş zaman ve gelecek zaman arasında da bir ilişki bulunur.Aslında her şey arasında bir ilişki var anlatmama kelime yetmeyebiliyor.Geçmiş zaman bana çok yorucu geliyor kelime ya da anlam bakımından çünkü geçmiş ne bileyim bitmiş tükenmiş elde olmayan bir şey işte bence sıkıcı. O yüzden anlatmak için çabalamamalıyım çünkü sıkıyor .Sorun gelecek zamanda, geçmişi konuşmak şuan için aptallık olur şöyle diyeyim geçmiş konuşulurken şöyle olmuştu diyerek afallıyor ve pişmanlık yaşayabiliyorum keşke deyince de değiştiremiyorum ve var olan değişkenlik de değişmiyor değişmesi gereken bir sürü geçmiş çıkıyor çok ürkütücü ve yorucu. ve böyle "düşünüldüğünü" hissedince kazanması için gelecek zamana izin veriyor.Böyle zamanlar arası anlaşılır. Şu anda bence kendi kabuğuna çekilmiş bir
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Üç gün tren,
üç gün ayak kokusu, haşa huzurdan küçücük bir
kompartımanda altı kişi, altı kişi altı yerden osuruk.
Bu köylüler de uyuyunca hep osururlar, vırt vırt vırt...
Bir de kedi. Aman, aman, aman kedi acından öldü."
Namütenahi bir çizgidir gözlerin
Bir an götürür beni sözlerin
Zaman yakışmıyor tenine
Sanki saatlerden geçiyor demin
Bakışların soğuk bir masumiyet misali
Çatırdayan dallar kadar hoş bir çıtırtı sesin
Sahi öyle mi sesin
Değerin farkedilemeyecek kadar emin
Uzaktır güzel zevahirin
Akılları alıyor,
Meyus edici zeyrek iz'anın evvel
Daha da yetinmiyor neden
Keçi kadar inatçısın öylesine canhıraş.
Günlerden cuma belki,belki cumartesi
Vakit seni dinliyor bercetsem benim
Yine başlıyor o titreşim,
O kalbi durduracak ya da,ya da çıkarıcak sevgin
Dışarıya bak sevgilim
Yine olmuş demin
Yine çıtırdıyor sesin
Bir odanın nemli dokusu kadar ıslak ama suçlu gözlerin
Neden bilmem tahayyül eder tekrarla
Vaveyla karşılık veren kalbim
Galiba sevmez böyle sessizliği bir anda eminim
Farketmez ona, eder kendini sakin.