en sevdiğim seri. daha da ne yazayım bilmiyorum. neticede ben bu işin uzmanı değilim. bir dakika belki de uzmanıyım. uzun yıllardır fantastik kurgu okuyorum. bunlarla yaşladım. çerini çöpünü de okudum en klasiklerini de okudum bu türün. evet uzmanım. o zaman, bir uzman görüşü olarak, şunu söyleyebilirim ki bu en güzel fantastik kurgu eseridir. yani bu seri genel olarak bu türün en iyisidir. inanmıyorsanız okuyun görün.