Kendimizin dışındaki bir şeye aşık olup kendi varlığımıza olan inancı unutmak,bağımlı olan bir dünyanın karmaşası içinde kendimizi yitirmek,kişisel gerçekliğimizin tek yaratıcısının kendimiz olduğunu unutmak demektir.
Bazen tanımadığın bazı insanlara uzak olabilirsin.ama bu demek değildir ki sana insan olarak değer vermiyor. her insan kırılmasın dersen o zordur işte.sınırlarına girmediğin müddetçe bence karşı tarafta kırılmasın.ilk başta beklemek sonra ise muazzam dostluklar.ama nedense beklemek yok bizim doğamızda..