Allahım ne olur Sen anneme
Babama, bana ve nineme
Ve apartmandaki Baha Beye, karısına ve oğluna
Ve mahalledekilere ve rahmetli dedem Hüsrev kuluna
Ve Ankara’dakilere ve Türkiye’dekilere
Ve dünyadaki bütün iyilere
Rahatlık ver.
Onların içinde (varsa eğer)
Hırsız, fena
Ve kötülük etmek için insana
Fırsat bekleyenlere
Ve beni azarlayan kapıcımız Kamber’e
Ve beni bahçede korkutan horoza
Ve ezberimi bilmezsem ceza
Verecek öğretmene
Rahatlık verme.
(Ceza vermezse rahatlık ver.)
Sürgün Dergi'de yayınlanan bazı öykülerim var
şimdi bu öykülerin 'yabancı' gözlerde nasıl tınladığını duymaya ihtiyacım var.
Belki aranızda okumak ve üzerine birkaç kelam etmek isteyenler olur diye buraya linkini bırakıyorum. ne düşündüğünüzü duymayı çok isterim yorumlarınız benim için kıymetli.
surgun.net/author/rabiaegemen
Sizin de hayalleriniz olmuştur. Bu hayalleri bazen yana yakıla istersiniz, bazen elde etmek için çok çabalarsınız bazen ise o hayallere asla ulaşamayacağınız hissiyatı sizi ondan koparır :(
Ne yaşarsak yaşayalım eğer o hayallerin gerçekleşmesi bizi mutlu edecekse, içinde bulunduğumuz yokluk durumuna rağmen kıraç topraklarda en güzel çiçekleri yetiştirdiğimiz hissiyatı oluşturacaksa asla o hayalden vazgeçmemeliyiz(...)
Bunun için de yeşermesini beklediğiniz hayal ve hedeflerinizi inancınızla her gün sulamayı ihmal etmeyin.