Rabia Bülbül İşlek

Kitabın iyiliği okunmasındadır. .. Onu okuyan gözler olmasa bir kitap kavramlar olmayan imler taşır; bu nedenle de dilsizdir. Bu kitaplık belki de içinde barındırdığı kitapları korumak için doğdu, ama şimdi onları gömmek için yaşıyor.
Sayfa 547·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kitaplar çoğu kez başka kitaplardan söz ederler. Çoğu kez bir kitap, tehlikeli bir kitapta çiçeklenen zararsız bir tohum gibidir; ya da tam tersine, acı bir tohumun tatlı meyvesidir.
Sayfa 402 - can·Kitabı okudu
Edebiyat
Puan vermedi·220 syf.·
Beğendi
·
33 günde okudu
·
Okunma: 23 Şubat 2020 15:27
·
2020 1. kitabı
Aletha J. Solter
8.8/10 · 1.461 okunma

Rabia Bülbül İşlek

, bir kitabı yarım bıraktı
Hasan Ali Toptaş
8.3/10 · 1.455 okunma