Ölmeden önce yapması gerekenleri yapmak için didinen,kitap okumaya düşkün,hayvan dostlarından korkan ama onlar için endişelenen,hayallerinin peşinden koşan bi kızcağızın profilindesiniz
Selamm,psikolojiye meraklı arkadaşlarımın belki de çoktan okuduğu muhteşem bir eser fakat psikolojiye merağınız yoksa bile okumanızı şiddetle tavsiye ederim,günlük hayatınıza bahsedilen tekniklerden katarsanız kendinizde ve hayatınızda epeyce olumlu değişimler yaşayacağınıza inanıyorum ,kitaptan çıkardığım en büyük sonuç insan kendini ,hayatını sevmeli ve kendisinin doktoru olmalı unutmayın bilinçaltı şakadan anlamaz ona ne verirseniz onu alırsınız,atalarımızında dediği gibi ne ekerseniz onu biçersiniz .Kitaplığınızda olması gereken bir eser olduğunu tekrardan söyleyip kaçıyorum dostlarım.
Sevgi ve saygıyla kalın .