Ölmeden önce yapması gerekenleri yapmak için didinen,kitap okumaya düşkün,hayvan dostlarından korkan ama onlar için endişelenen,hayallerinin peşinden koşan bi kızcağızın profilindesiniz
Eser,aslında tam da şuan da okumamız gereken bir kitap.Çoğu yerde başrole sinir olup haksız bulsam da aslında ona dayatılan sistemin bir tutsağı olması gerçeği ve sevgiden ,güvenden, bir yuvadan eksik kalması beni bir miktar üzdü .Kimse suçlu ve kötü kalpli doğmuyor içinde bulunduğu durum ,eksik kaldığı şeyler insanı insan olmaktan çıkarıyor,okurken birçok duyguyu aynı anda hissettiren bir kitaptı ,okumanızı rica ederimmm.