Ölmeden önce yapması gerekenleri yapmak için didinen,kitap okumaya düşkün,hayvan dostlarından korkan ama onlar için endişelenen,hayallerinin peşinden koşan bi kızcağızın profilindesiniz
İçimizde verdiğimiz ;ne yapmalı ne yapmamalı savaşına çözüm ,
çoğu olay karşısında nasıl davranılmalı kargaşasına izah ve aslında kim olduğumuz ya da kim olacağımız sorusuna yanıt veren bir eser olarak yorumluyorum bu kitabı ; tatil boyunca okuduğum bir kitaptı,aşırı derecede bilinçlenmeme sebebiyet verdi ,kendi içinde soru cevap savaşları bitmeyen arkadaşlarıma ve dostlarıma naçizane bir öneri olarak şiddetle tavsiye ediyorum
..birincisi,şeyler ruha temas etmez,daima onun dışında ve hareketsizdirler;bütün kaygılarımız içimizdeki düşünceden doğar.İkincisiyse gördüğün hemen hemen her şey kısa sürede değişecek,hatta artık var olmayacak.Böyle ne kadar çok değişikliğe bizzat şahit olduğunu hiç aklından çıkarma.Dünya değişimdir,yaşamsa kanaat.