Bazen cidden delirdiğimi düşünüyorum geçmişime bakıyorum yaptığım onca hataya bakıyorum aslında hatalarımdan çok zamanın geçmesi tanıdığım görüştüğüm insanların değişmesi yeni insanlar biten dostluklar kurulan ilişkiler biten geçici sevgiler yarı yolda bırakmalar kısaca birçok şey hayatıma etki etmiş. Evet zamanı geri getiremeyiz ama keşke getirebilsek en azından 5 yıl öncesine gidebilsek istemeyen gitmese ama isteyenler gidebilse keşke. Bazen geçmişe çok mu takılı kalıyorum diye düşünüyorum ama geçmişin aslında ne kadar güzel olduğunu anlıyorum çünkü o zamanlar gerçekten mutluydum mutluluk duygusunu hissediyordum her gün heyecanlı ya da mutlu ve hevesli bir şekilde arkadaşlarıma bir şeyler anlatmak istiyordum ki anlatıyordum da. Ama şimdi kimseye hiçbir şey anlatmak istemiyorum daha doğrusu anlatasım gelmiyor sanki insanları daraltıyor bunaltıyor gibi hissediyorum ve bu yüzden birçok şeyi içime atıyorum. Evet eskiden çok fazla hata yaptım evet defalarca aldatıldım evet defalarca üzüldüm evet defalarca dost kazığı yedim ama ne olursa olsun mutluydum. Şimdi ise ne olursa olsun içime atıyorum ve bu gün geçtikçe ilerliyor bilmiyorum sağlığımla ilgisi var mı ama insanlara bu konulardan bahsetsem ya duygu sömürüsü yapıyor olarak anlaşılıyorum ya da yalancı olarak. Fen öğretmenim bir söz yazmıştı Bu dünyada kötüler kazanıyormuş gibi gözükse de her zaman iyiler kazanır. diye. Ben her türlü kaybediyorum o zaman ben ne oluyorum? Hiçlik. Derin bir hiçlik. Ne iyi ne de kötü bir varlık. Bazen insanlar menfaat için insanları kullanıyor ya da duygu ve hislerini önemsemeyip çok rahat kırıp üzülüyorlar. Neden insanları 1 kez de olsa dinlemek yerine daha bir kelime dinlemeden yargılıyorlar? Ya da neden doğru düzgün tanımadan yargılıyor ve kin besliyorlar? İnsanları çok fazla önemseyip
Kapak fotoğrafı böyle olan bir kitap vardı sanırım pek bilinmiyordu ama ne ismini ne de yazarı hatırlıyorum bilen varsa yardımcı olabilir mi lütfen uzun süredir arıyorum bulamıyorum:(
Kitap o kadar muhteşem ki... Bence kesinlikle okumalısınız fazla spoiler vermek istemiyorum ama sonlara doğru kesinlikle şok olacaksınız... Hiç vakit kaybetmeden bir an önce ikinci kitaba geçmek istiyorum!!