📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hastalık insan için hayat durağı gibi bir şey o durağa oturan hayata enine boyuna bir bakış atabiliyor. Acziyet her zaman insanların kalbine sudur olmaz. İnsan yaşadıkları oranla insanlaşır kim ne derse desin hayat insanı pişirmeden insan insan olamıyor. Rabbim her zaman bilinçli davranmayı bilinçli yaşamayı nasip etsin.
Yarın sınavlarım başlayacak karşı ki binada kız isteme merasimi var kaç tane hoparlör kunlanıyorlar bilemedim evin ortasında çalıyor gibi bir ses var. İnsanlar bir şeyleri abartmayı seviyor sanırım. Gürültüye kalktım damat yol boyu bir kafileyle konfeti renkli sisler ellerde balonlar damat çiçek çikolata önde hoparlörlü araç "fikrimin ince gülü'yle" gelinin evine yürüyerek gidiliyor. Yani romantik mi bence komik sevmek güzel şey ama böyle olunca sevmekten çok dışarıya gösterme çabası oluyor. Yaraları kabuk tutmamış derin bir dönemdeyiz bir bayram geçirdik ama hiç gülmedik aksi gözüm şişene kadar ağladığım bir bayram oldu gerek bire bir kayıplarımız gerekse ülkecek ağır kayıplarımız oldu. Neşemizi biraz acılarımıza göre daha abartı yaşayan bir toplumuz. Ben mi kolay atlatamıyorum bilmiyorum. Her hissiyetın bir dozu olmalı günümüz insanının duygusunu kendi duygusu olduğunu düşünmüyorum. Kapitalizm şekil verdiği bir mutluluk ve materyalizmin olanak sağladığı bir mutluluk yani içi boş insanın maddi değil manevî değerleri mutlu etmeli...
Evet yine bir bayram geldi geçti samimiyet ve samiyetsizlik bir arada eskiden herkesin üç beş tane arkadaşı olur akla kazınır kardeş diye kalırdı. Şimdi rehberlerde yüzlerce kişi kayıtlı ama bir birilerine bayram mesajı atmaktan aciz otomatik mesajla bayramı geçiriyorlar. Evet samiyetsizlik var hemde hat safhada bayramınız mübarek olsun dediğim insanlar hal hatır sormamak için bayram çıkartması atıp iletişimi sonlandırıyorlar bundan sonra karar verdim rehberimde gerçekten samimiyetsiz hiç kimseyi barındırmayacağım gerek yok. Az olsun öz olsun.
Bayram geliyor sevinemiyoruz, sevdiklerinizin kıymetini bilin. Yanımızda oldukları sürece bilinmez ama yoklukları çok acı verir. Geçen sene var olan bu sene yok oluyor faniyiz, dünyada da özlersin vuslat bu olsa gerek ölüm hak olduğu kadar acıdır.