Mısır gözler önünde, ama Sudan piramitlerin gerçek ülkesi. Mısır antik eserleriyle dünyaca ünlü olsa da, Sudan dünyadaki diğer ülkelerden daha fazla piramite ev sahipliği yapıyor: 200'den fazlası çöl kumlarından çıkıyor. MÖ 800 yılları arasında güçlü Koush krallığı tarafından inşa edildi. J. - C. ve 350 önlük. J. - C. , dik kenarları ve sivri uçları olan bu anıtlar kraliyet mezarları olarak hizmet ediyor. En büyük konsantrasyon, Koushite kral ve kraliçelerinin nesillerinin nefes kesen bir taş alanda dinlendiği antik Meroe nekropolünde. Koushitler zorlu hükümdarlardı. MÖ 8. yüzyılda Mısır'ı fethettiler. J. - C. ve kralları 25 Mısır hanedanının siyah firavunları olarak bilinmeye başladı. Yine de, Nil boyunca geniş bir imparatorluğa ve eşsiz Mısır, Afrika ve yerel geleneklerinin bir karışımına rağmen, olağanüstü medeniyetleri tarihin en bilinmeyen bölümlerinden biri olmaya devam ediyor. Yüzyıllar boyunca, bu sessiz piramitler Sudan çölünde durdu, bir zamanlar Mısır'ın gücüne rakip olan gururlu ve güçlü bir krallığın değişmez tanıkları. Taşa kazınmış unutulmuş bir imparatorluk
Reyhani der kahpe zaman sert döndü Namert dönse gam yemezdim mert döndü Rakip ağır geldi hakem sırt döndü Yenik pahlivana çevirdi beni
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
37
Biz adı geçenlerin pek çoğu ile rakip bile değiliz…
Bilim ile din rakip değildir. Onlar aynı hikâyeyi anlatmaya çalışan farklı dillerdir. Bu dünyada ikisine de yer var. Başlangıç, Dan Brown
Alıntı
Sussam gönül razı değil, konuşsam tesiri yok misali
Biraz önce o kadar iğrenç bir alıntı okudum ki; eminim paylaşan kişi de yazdığı alıntının ne kadar berbat olduğunu biliyor ki yorumlara kapatmış. Her neyse şundan artık çok eminim; bu ülkede ciddi bir cehalet sorunu var, hani her şeyi geçtim, Allah'ı kendinize rakip görecek ve hatta Allah'tan yüksek görecek kadar mı alçaldınız? Modern olacağız diye diye Avrupa'nın mandası oldunuz. Ama şu bir gerçek ki; burası Türkiye, din de İslam, ki kendi de eminim ki Müslüman. Ne okuduğunuzu, alıp ne paylaştığınızı idrak edemeyecek kadar şuursuzsunuz (bazıları). Hadi paylaşan kişinin beyni yetmemiş, beğenen 2k+ kişi de mi aynı cehalet kuyusunda, bir de alıp tekrar paylaşanlara hiçbir şey diyemiyorum. Allah sizi ıslah etsin. Bir zamanlar firavun da "ben Rabb'inizim." diyordu ya hani açın Yasin suresi 92.ayeti okuyun, tabii anlayacak seviyede olduklarını sanmıyorum da neyse. Kibir aynı kibir ama her şeyin üstünde Allah'ın gücü var ve daima galip gelecek olan da O'dur: "... Çünkü sen, ne yeri delebilirsin ne de dağların boyuna erişebilirsin." (İsra, 37)
Din
Erotizmin, arzunun ve tutkunun bu platformdaki tek kraliçesi benim. Rakip mi? Yok. Kalemim burada parlamıyor,resmen yanıyor.✨ Tanrı kraliçeyi korusun… yani beni.