Hayattaki en büyük sorunumuz hatalarımızı kabullenip sonucu değiştirmek yerine hep karşı tarafı suçlamak böyle bir durumda asla mutluluğu yakalayamayız ve heo mutsuzluğa mahkûm oluruz
İnsan kendini zor durumda kaldığı zaman değil yalnız kaldığı zaman tanır ve biz belki de yalnızlıktan çok ürpeririz çünkü çoğumuz kendimizle yüzleşmekten korkarız.