“Biz yeniden dindar olduk.” Böyle itiraf eder o dönmeler, aralarından bazıları itiraf edemeyecek kadar ödlektir.
Onların gözünün içine bakarım ben; yüzlerine, kızaran yanaklarına karşı söylerim: Sizler yeniden yakaranlarsınız!
Oysa ayıptır yakarmak! Herkese değil, sana, bana, vicdanı kafasında olan herkese! Sana ayıptır yakarmak!
İyi bilirsin sen: İçindeki ödlek şeytanın, ellerini kavuşturup, kucağına koymak isteyen ve rahatına rahat katmaya bakan bu ödlek şeytanın seni kandırır: Tanrı vardır, diyerek!