Bir köpeğe verilebilecek en kötü ceza onu sürüsünden ayırmaktır. Bağırmak, dövmek ya da aç bırakmak değil. En kötüsü dışarıda bırakmaktır. Gruba katılmasına izin vermemek.
Her ileriye gidişte bir sürü döküntü bırakmıyor, bir sürü fire vermiyor muyuz? Hatta, çok kere, o döküntüler ayaklarımıza takılıp bizim de yolumuzda yürümemize engel olmuyorlar mı?