Kitabı bitirdim ve iki gözümden iki damla yaş süzüldü.
Aynı hikayeyi tamamen yaşamasam da tanıdık duyguları yine iliklerime kadar hissettim. Her kitabında mutlaka kendimden bir parça buluyorum. Bu sanırım: hepimiz bir yerde aynı hisleri yaşıyoruz, demek.
Velhasıl yine çok güzel yazmışsın, yine ve yine. <3
Hepimiz çürüyoruz, lakin herkes suçu diğerinin üzerine atıp vicdanını rahatlatmanın peşinde, ekşi çürük kokusunu üstüne alınan yok. İnsanın bozulması hiçbir şeye benzemiyor.