Kitap bitti ve ben öyle tokatlandım ki… Kendimde bir çok şeyin nedenini anladım, bazı sorulara cevap buldum, anlam buldum. offff!!! şimdi bunu sindirmem düşünmem lazım…
Bir çocuğa bakınca onun çocuk olduğu hemen anlaşılır; ama yetişkin görünümlü birine bakınca onun gerçekten yetişkin biri olduğu hemen anlaşılmaz. Yetişkinlik sadece bedenin gelişmesiyle olmuyor; akıl ve duygu olgunluğu da gerekir.