Kitap okumayanlar sağdan çıksın. Biz sizin ergen paylaşımlarınızı görmek zorunda değiliz. Garip garip aforizmalar falan.🤮 Burası saçmasapan fikirlerinizi duyduğumuz yer değil. Geri kalanlar safları sıklaştıralım!!!!
“Fırtına bile dinlemeden yola çıkıyorum. Böylece iş de yoluna giriyor. Onlar sanıyorlar ki para öyle havadan kazanılıyor. Yağma yok! Uğraşıp didineceksin, kafanı yoracaksın, kırda geceleyeceksin, bütün gece gözünü kırpmayacaksın (Tolstoy, 2021: 46)!”
“Bu gece kapılar kilitli. Kedi içeride. Baktığım zaman, kedi de bana insanların gülerek baktığını söyledikleri bazı köpekler ve arabalar gibi bakıyor (Palahnuik, 2013: 62).”